28 Haziran 2011 Salı

kuşadası

benim sevgili kızım
kızım ve ben




canım oğlum
Yazlık sezonu nihayet açtık,dört günlük bir kaçamak yaparak yazlığa gittik.Kuşadasını,oradaki komşularımızı çok özlemişim,hasret giderdik,küçük bir tatil yaptık ve tekrardan pastalarımın başına döndüm.
Bu işe başlamadan önce bütün yazımı Kuşadasında  geçirirdim,Allahıma şükrediyorum iyiki bu işe başlamışım
hayatıma renk ve anlam kattı,insanın sevdiği bir işi yapması çok güzel.Tatili bitirip bir an önce pastalarımın ve çikotalarımın başıma dönmek için can attım.

2 yorum:

  1. Zeynepcimm selam;

    Ağzım açık kaldı vallahi,kızın olduğuna inanmak zor yemin ederim,abla kardeş gibisiniz.Maşallah ikinizde çook güzelsiniz..

    Çok öpüyorum seni çocukları,sevgiler canımmm

    YanıtlaSil
  2. Denizciğim,
    Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim,kız çocuk sahibi olmak çok güzel,o kadar hızlı büyüyorlar ki...
    Bende seni çok öpüyorum..

    YanıtlaSil