6 Haziran 2011 Pazartesi

hediye paketi pasta {gift box cake}



Kuzenim Sevnur`un dünyalar güzeli kızı Sezin için hediye paketi şeklinde bir pasta hazırladım.Çalışmayı çok istediğim modellerden biride buydu,zevkle hazırladım ,Sezinciğimin gözlerindeki mutluluk görülmeye değerdi.
Bu kutladığımız aile arasında olandı,haftaya arkadaşları ile kutlayacak onada güzel bir model düşünüyorum.
Sezinim,geleceğin yüzün gibi aydınlık ve çook güzel olsun,sana sevdiklerinle ile birlikte geçireceğin uzun ve mutlu bir yaşam diliyorum.

2 yorum:

  1. Merhaba,
    pasta cok güzel olmus.. ellerine saglik.. Kapagi yapmak icin dolgu olarak pandispanyami kapliyorsun? Merak ediyorum bu pastalarin kapaklarinin olusumunu...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Güzel yorumunuz için teşekkürler,kapak için strofor kullanıyorum onu şeker hamuru ile kaplıyorum.

    YanıtlaSil