21 Şubat 2011 Pazartesi

patikli 1 yaş pastası


Çook mutluyum...nihayet sorunu hallettim ve kotamı yükselttim,artık dilediğim kadar foto yükleyebileceğim.
Zor zamanımda bana yardımcı olup yol gösteren ,sevgili Nunu[Bir dut masalı ],Firikblog ve Hasretli lezzetlere çook
teşekkür ediyorum,sizleri tanıdığım için çok mutluyum arkadaşlar.
Bir haftada yayınlanacak çok şey birikti ,yayınlamak için sabırsızlanıyorum.
İlk pasta Tuğba hanımın 1 yaşına giren dünyalar güzeli kızı Mina Duru için yapıldı.Ayakkabı modelini ilk defa yapıyorum
çok zevkli bir çalışma oldu ,yeni bir şeyler denemek çok hoşuma gidiyor.
Tuğba hanım pasta modelini kendi seçti ,çok beğenerek izlediğim duayenimiz Nesrin Tong hanımın  patikli ve kuzulu modelini yapmamı istedi,ben yinede kendimden bir şeyler katmaya çalıştım.
.
Mina Durunun  yeni yaşını kutluyorum ona sevdikleri ile birlikte mutlu bir yaşam diliyorum.

2 yorum:

  1. pasta nefis olmuş patiklere bayıldım
    eline sağlık
    kotayı nasıl yükselttin cevaplarsan sevinirim
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Ek depolama alanı satın almak için şu adresi kullanıyorsun.
    https://www.google.com/accounts/PurchaseStorage
    buradan girip kredi kartı ile kota satın alıyorsun.
    Kolay gelsin canım.

    YanıtlaSil