13 Şubat 2011 Pazar

çilek pasta

8 yorum:

  1. ipekcim bu ne güzellik böyle! bayildim vallahi! pek bir güzel olmus!
    hayirli kandiller canim..

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim,kırmızı pastaya çok yakışıyor..

    YanıtlaSil
  3. Zeynep'cim kalpli pastan harika görünüyor ellerine sağlık ben de bugün kalpli çikolatalı bir pasta yaptım :)

    YanıtlaSil
  4. canim nasil yükseltecegini tam detay bilmiyorum. Hata bilgisi cikinca SATIN ALA tikla oradan bulursun InsAllah.. veya burayla: http://birdutmasali.blogspot.com/2010/12/masal-bitti-mi-ne.html irtibata gec canim! bende ugrasmak istemedigimden simdilik farkli bir yol aramaya koyuldum ve dedigim gibi flickrden url ile yüklüyorum resimlerimi, en kolayi su an o. Of of InsAllah emeklerimiz bosa gitmez...
    Elimden geldigince yardimci olmaya calisirim.. kocaman öpüyorum..

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkürler Hasretciğim,inşallah halledebilirim.

    YanıtlaSil
  6. Harika gerçekten ellerine sağlık,
    Sevgili İpek :
    Resim kotası için şu yolu izle lütfen.

    ,kota dolunca google sayfasından USD 5.-'e alan artırılıyor.
    Burda dikkat edilmesi gereken sayfanın türkçe değil ingilizce olması !!!!!!!

    AnneKaz arkadaşımız geçenlerde anlatmış sayfasında haber verdi arkadaşlar.
    Tıkla lütfen

    http://www.annekaz.com/2011/02/blogger-alannz-dolarsa.html


    dilerim başarıyla olur :)
    biz de böyle hallettik .

    YanıtlaSil
  7. Çook teşekkürler canım,inşallah bu sefer hallederim.

    YanıtlaSil
  8. Pasta çok cici olmuş,ellerine sağlık..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil