19 Nisan 2013 Cuma

4.İzmir yemek bloğu yazarları toplantısı



Benimde dikili bir ağacım var.:)
Koroplast,kokulu çöp torbalarınıza bayılıyorummm..


Söke un,  pastalarım da başka un marka kullanmam.


Daha önce kullanmadım,deneyip paylaşacağım..
Artık başka bir marka kullanamaz oldum...

Bir çay tiryakisi olarak Lipton 'un bu yeni ürününü çok beğendim.
Selva'nın ıspanaklı mantısı çok güzel ,çocuklar severek yediler.
İlk defa tanıştığım bir ürün ama tadı enfes,bayıldımm..
Dr.Oetker,her zaman olduğu gibi yine bizimle beraberdi.
Başbaşı bulguru ilk defa kullandım çok iri taneli ve çok lezzetli..
 Kordon Otel Pasaport,'un muhteşem manzarası..



Kemeraltına gittiğim zaman mutlaka aldığım bu markayı bütün marketlerde görmek isterim.
Ürünlerini güvenle kullandığım NIVEA her zaman olduğu gibi yine bizimle beraberdi.
Özsüt'ün nefis ikramlıklarından bazıları...


 4.İzmir yemek bloğu yazarları toplantısı, Kordon otel pasaportta yapıldı.
Bu güzel toplantıyı organize eden arkadaşlarımıza çok teşekkür ediyorum.
Sibel Berkem www. pembekekik.com 
Dilek Bilginer Ihlamur www. ıhlamurcum. com 
Nigar Sargın www.lutenitsa.blogspot.com
Suna Erden Gökkaya www.sunadan denemeler.com
Zeynep güler www.birdilimdaha.blogspot.com
Leyla Güner www.begonya35.blogspot.com
 Toplantımıza hediyeleri ile renk katan sponsor firmalarımıza da çok teşekkür ediyorum.
Murat bey firması birbirinden güzel peynir çeşitleri ile masamızı donattılar ,peynirlerin tatları kadar görünümleri de çok güzeldi.

Murat bey peynirleri'nin beni en mutlu eden hediyesi :  
 Salihli Gökköy ormanına hepimizin adına birer ağaç dikildi. Tema vakfından hepimiz için ayrı ayrı sertifikalarımızı aldık.

Diğer sponsor firmalarımız:
-Dr.Oetker

- Söke Un

-Koroplast


-Duru Bulgur

-Selva makarna 

-Kristal zeytinyağları
-Lipton

-Feast

-Muratbey

-Tursil Jel

-Fairy

-Sweetvia

-İlyas Gönen

-Özsüt

- Nivea
  
Özsüt gün boyunca kahve ,çay ,pasta ve poğaçalarını bize ikram etti,gerçekten hepsi birbirinden güzeldi.



 

Kura Firmalarımız:
-Zephyros Küçük Otel  Datça Mesudiyede bulunan bu otelde 4 arkadaşımız eşleri veya arkadaşları ile 15 Haziran cumartesi ücretsiz konaklayacak. masalarımızda bulunan 
datça bademleri de günün anısı için Datça'dan Zephyros otelden bizlere armağandı.
-İmse İzmir Mutfak Sanatları Enstitüsü 4 bloggerimize 2 saatlik kurs hediye etti. 
-Barmar 4 blogger arkadaşımıza 3 adet 75 bir adet 50 TL alışveriş çeki hediye etti.
Akkademi Tiyatro 3 çift adet bilet
23-Avşar Verda  8 adet 5 adet pişir sakla kabı 1 adet tava, 2 adet pilav tenceresi hediye etti.
arkadaşımız leyla güner kura için 4 adet ebru hediye etti.

 -Form Studio  9 bloggere oksijen, radyofrekans ve cilt bakımı hediye etti.
 Selva ve Feast'ten ürün paketlerinden de kuramıza koyduk. 
- Ayyıldızlı kurabiyelerimizi arkadaşımız  ZEYNEP GÜLER  yaptı.

 

6 yorum:

  1. Kalemine sağlık!.
    Başka etkinliklerde de buluşmak üzere..
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir gündü tekrar görüşmek üzere ellerine sağlık .....

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş Zeynep ablacım :))) Birlikte çok güzel bir geçirdik.
    İnşallah yine birlikte olmayı diliyorum.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. yazının içine günü organize eden blogları yazmak harika olmuş. Blogu inceleme fırsatına henüz erişmiş bulunuyorum. Öğle tatiline az var ve ben pasta istiyorum :) eline sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Kızlar,güzel yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum,sizleri tanıdığım için çok mutluyum.
    Gerçekten çok güzel bir gündü,emeği geçen arkadaşlara tekrar çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil