15 Ocak 2011 Cumartesi

çikolatalı 50.yıl kutlama pastası



50.evlilik yıldönümlerini kutlayan şanslı bir çift için bu pastayı yaptım.
Şanslı diyorum çünkü bu kadar uzun yıllar süren mutlu bir beraberlik herkese nasip olmuyor,darası başımıza diyorum,Allah herkese mutlu ve sağlıklı evlilikler nasip etsin.
Pastanın içi vanilyalı sünger kek,limonlu pastacı kreması,vişne taneleri ile oluştu.
Üzeri beyaz çikolatalı ganaj,kıyıları çikolata hamuru kaplandı,çiçeklerini şeker hamuru ile yaptım.
Çiftimize evlatları ve torunları ile birlikte mutlu ve sağlıklı bir yaşam diliyorum.

7 yorum:

  1. ellerine sağlık,
    ne mutlu ki bu muhteşem yıldönümüne şahitlik edebilmiş, vesile bile olmuşsun..
    darısı hakikaten başımıza !

    YanıtlaSil
  2. Zeynep Hanım çok güzel anlara tad katan şahane pastalar için bir kez daha ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  3. Yorumlarınız için çook teşekkürler arkadaşlar,
    ziyaretleriniz beni çok mutlu ediyor.

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir blogunuz var, şöyle bir dolaştım. Pastanalarınız güzel görünüyor. Eminim tadıda enfestir. Likörü gönül rahatlığıyla yapın. Ben limon ve mandalinaylada denedim. Hepsi güzel oluyor. Naneyle denediğimde biraz ot kokusu oldu sanki. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Aslı hanım,bloğumu beğendiğinize memnun oldum
    güzel tarifleriniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. çok nefis.ellerine sağlık canım.Sevgililer Günü Hediye çekilişine Bekliyorum:) sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Pasta çok güzel olmuş, baharı anımsattı bana ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil