28 Eylül 2010 Salı

Düğün Pastası


Zeren hanım yapacakları düğün töreni için benden 450 kişilik beş katlı bir pasta istediği zaman çok heyecanlandım ,sonunda hayallerim gerçek olacaktı ,güzel bir düğünde benim yaptığım pasta kesilecekti. Zeren hanımla görüşüp pastanın modeline karar verdik.Gelinliği gibi beyaz ,güllü ve drapeli olacaktı.                                  Modele karar verdikten sonra sıra pastayı yapmaya geldi.İlk defa bu kadar büyük bir pasta yapacaktım ,hemde ev ortamında....Kilolarca un ,şeker kolilerce yumurta .Şeker hamuru yoğurmaktan ağrıyan kollar...Ama sonunda başardım ve ortaya bu pasta çıktı.Herzaman olduğu gibi eşimden çok destek gördüm beni desteklediği ve evdeki karmaşayı anlayışla karşıladığı için ona çoook teşekkür ediyorum.                
Pastanın montajını Otelde yaptığım için resimleri orada çektik. Çok güzel ve heyecanlı bir deneyimdi.Zeren hanım ve eşine mutluluklar diliyorum ,onları tanıdığım için çok mutlu oldum.
,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder